Jazyk:
Czech  English  Русский 
Katalog




Často kladené otázky




Otázka: Jaké velikosti jsou uvedeny na webových stránkách?
Odpověď: Na webových stránkách jsou uvedeny pouze evropské velikosti.



Otázka: Je-li uvedena velikost 38-42, co to znamená?
Odpověď: To znamená, že je to jedna velikost, která padne velikostem od 38 do 42.



Otázka: Na jakou výšku jsou modely oblečení určené?
Odpověď: Modely jsou určené na výšku 165-172 cm. U všech modelů se dodatečně uvádí délka, kterou jsme naměřili osobně.



Otázka: Na cedulce legín je uvedena velikost M/L, ale na obalu, na nálepce s čárovým kódem je uvedena velikost S/M. Čemu máme věřit?
Odpověď: Vždy věnujte pozornost velikosti uvedené na nálepce s čárovým kódem.



Otázka: Na fotografii je model s páskem, je pásek zahrnutý v ceně?
Odpověď: Pásek je zahrnutý v ceně pouze u těch modelů, kde je v popisu uvedeno „... + belt”, například, „Dress + belt“ (šaty + pásek).



Otázka: Z jakého materiálu je vyhotovena obuv?
Odpověď: Všechna obuv na webových stránkách je z umělé kůže, nebo ze semiše (artificial leather), textilu (textiles) a kůže (leather).



Otázka: Na webových stránkách jsou uvedeny skutečné skladové zásoby? Mohu do košíku vložit i 1000 kusů jednoho zboží!
Odpověď: Ano, reálné, ale mohou je vidět pouze zaregistrovaní uživatelé. Abyste k nim měl přístup, musíte se přihlásit.



Otázka: Máte veškeré mnou objednané zboží na skladě?
Odpověď: Ano, všechno. Objednané zboží se pro Vás automaticky rezervuje po dobu 5 dní, kdy byste měl objednávku uhradit.



Otázka: Když jsme vložila zboží do košíku, mám ho již rezervované?
Odpověď: Ne, rezervace se uskutečňuje až v okamžik dokončení objednávky, po výběru způsobu platby a doručení.



Otázka: Jak dlouho můžu mít zboží v košíku?
Odpověď: Zaregistrovaní přihlášení uživatelé mohou mít zboží v košíku neomezeně dlouho. Pro nezaregistrované klienty je životnost košíku 3 dni.



Otázka: Můžete mi zboží rezervovat po částech?
Odpověď: Ne, takovou službu neposkytujeme.



Otázka: Mohu vytvořit předběžnou objednávku, než zboží vystavíte na stránkách? Poslala bych Vám souboru v excelu?
Odpověď: Ne, všechny objednávky se uskutečňují pouze na našem webu.



Otázka: Můžete se stát, že si u Vás objednám jednu barvu a Vy mi pošlete jinou, protože Vám ta druhá dojde?
Odpověď: Ne, nikdy nezasíláme neobjednané barvy, ani modely.



Otázka: Prodáváte zboží i v malém a jaké ceny jsou na webu? Maloobchodní, nebo velkoobchodní?
Odpověď: Zboží v malém neprodáváme, tzn. koupit jedny šaty si bohužel nemůžete. Na webu jsou uvedeny velkoobchodní ceny, jednotné pro všechny kupující.



Otázka: Budu mít velkou objednávku. Poskytujete nějaké slevy?
Odpověď: Ne, slevy nemáme.



Otázka: Můžete k mojí objednávce přidat nějaké zboží?
Odpověď: Nepřidáváme. Můžete samostatně vytvářet doobjednávky. Cena doobjednávek a jejich množství nejsou omezeny. Ve spodní části nákupního košíku je políčko „Doobjednávky k objednávce“.



Otázka: Do kdy mohu dělat doobjednávky?
Odpověď: Máte na to 14 dní.



Otázka: Pokud dělám doobjednávky, jakým způsobem se účtuje hmotnost a doručení?
Odpověď: Zboží v objednávce a doobjednávkách se sčítají, doručení se účtuje na základě celkové váhy.



Otázka: Doobjednávky se platí zvlášť?
Odpověď: Ne, vystavíme Vám souhrnný účet na hlavní objednávku a k němu všechny doobjednávky.



Otázka: Nezruší se moje hlavní objednávka, když budu dělat doobjednávky?
Odpověď: Ne, neanuluje. 5 dní na zaplacení máte vždy od poslední doobjednávky, tj. každou doobjednávkou jako byste oddaloval termín zaplacení. Objednávka bude zrušena, jestli jí nezaplatíte během 5 dní od okamžiku poslední doobjednávky. Bez předchozího upozornění Vaši objednávku nikdo nezruší.



Otázka: Chci udělat doobjednávku, ale nevidím v košíku pole pro výběr čísla hlavní objednávky, co mám dělat?
Odpověď: Přihlaste se.



Otázka: Přihlásila jsem se, ale v košíku stejně není políčko pro výběr čísla hlavní objednávky!
Odpověď: Nemáte žádnou objednávku, k níž byste mohla dělat doobjednávky. Doobjednávku nelze dělat k zaplaceným, odeslaným, nebo zrušeným objednávkám, a ani k objednávkám starším 14 dní.



Otázka: Udělala jsem objednávku, kdy obdržím potvrzení a fakturu pro zaplacení?
Odpověď: Účet se generuje automaticky a odesílá se během 5 minut. Mějte, prosím, strpení.



Otázka: Zaplatila jsem objednávku, kdy bude odeslána?
Odpověď: V závislosti na pořadí objednávek, sestavení a odeslání, zásilka odchází za 1-3 pracovní dni.



Otázka: Poskytnete mi odkaz pro sledování zásilky?
Odpověď: Ano, jakmile bude zásilka odeslána, ihned obdržíte e-mail s informacemi a odkazem pro sledování zásilky.



Otázka: V pátek večer jsem Vám napsala e-mail a celý den mi nikdo neodpověděl. Proč?
Odpověď: Pracujeme od pondělí do pátku od 08:00 do 17:00 českého času. V tuto dobu budeme rádi zodpovídat veškeré Vaše otázky.



Aktualizace 10.10.13.